دیگه زیاد نمی تونم راه برم یا بنشینم پای راستم رسما وضعش خرابه . الان به زور پماد یه خرده آروم شده کمرم . چه دردی دارم . سردمه به شدت یخ کرده ام . زری ول کن معامله نیست . پناه آوردم به یه گوشه اتاق کاش امشب به خوابم بیای . فکر نمی کنم زندگیم طولانی باشه چی میگه رستاک؟ تموم عاشقا جوونمرگن .بدجوری داغ به دلم گذاشتی دراوج زندگی و جوونی ...چه قدر فکر می کردم خوشبخت میشم فکر می کردم خدا تو رو برام فرستاده . چی بگم علی جان؟ یادته چه قدر دلت میخواست اسمت را صدا کنم؟ آخ درد دارم . روزهای بد...
ما را در سایت روزهای بد دنبال میکنید
برچسب: کمردرد,کمردرد بعد از زایمان,کمردرد در بارداری, نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: جمعه 28 آبان 1395 ساعت: 0:55