
چی کار کنم؟ زری حسابی زده به سرش کنترل رو ازم گرفت و پرت کرد و کلی چرت گفت و قهر کرد . خدایا من رو کمک کن . این مسیر رو طی کنم فردا میرم دانشکده کارام مونده . دلم برا تو یه ذره شده . ای لعنت به من لعنت به من لعنت به من کاش نبودم ...این همه زحمت برای هیچ و پوچ... کاش تو را ندیده یودم ... کاش کور شده بودم ......
ادامه مطلب