
تقصیر خودمه که هرکور و کچلی رو به دنیام راه دادم امیدوارم بمیرند یا نه ...کاش من بمیرم بیست و شش هفت سالگی این قدر زشت؟...
ادامه مطلب
نمی دانم شاید من هم باید به جای همه این کارها بلند صدایت می کردم و می گفتم علی دوستت دارم یا نه باید با اولین حقوقم می رفتم و xa0دندانهایم را ارتودنسی می کردم یا چشمهایم را عمل می کردم . حالا نگاه کن تمام تنم درد می کند انگار کسی که بخواهد چیزی را ترک کند . ولی من ترکت مردم بعد از این که ترکم کردی یعنی قلبم را برداشتم و نگاهش کردم پیرشده بود مرد...
ادامه مطلب