
دیگه زیاد نمی تونم راه برم یا بنشینم پای راستم رسما وضعش خرابه . الان به زور پماد یه خرده آروم شده کمرم . چه دردی دارم . سردمه به شدت یخ کرده ام . زری ول کن معامله نیست . پناه آوردم به یه گوشه اتاق کاش امشب به خوابم بیای . فکر نمی کنم زندگیم طولانی باشه چی میگه رستاک؟ تموم عاشقا جوونمرگن .بدجوری داغ به دلم گذاشتی دراوج زندگی و جوونی ...چه قدر فکر می کردم خوشبخت میشم فکر می کردم خدا تو رو برام فرستاده . چی بگم علی جان؟ یادته چه قدر دلت میخواست اسمت را صدا کنم؟ آخ درد دارم .xa0...
ادامه مطلب
داشتم حرفهای بنفشه رو میخوندم .خدایا چه غمگینم کرد. راستی دوستم نداری دیگه وقتی شبیه سابقم نیستم؟ خیلی خوابم میاد و تنم درد مطلقه...
ادامه مطلب